24.10.2011

Uchwała nr 8/2011

Uchwała nr 8/2011
właścicieli lokali w nieruchomości Sadowa 1-7, 9-15 w Mokrym Dworze
w sprawie: doręczania korespondencji zarządu i zarządcy do właścicieli


Działając na mocy uprawnień nadanych nam ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali, w celu ograniczenia kosztów przesyłek pocztowych oraz usprawnienia odbioru przez właścicieli korespondencji od zarządu, postanawiamy:


§ 1
  1. Upoważniamy zarząd i zarządcę do doręczania korespondencji, kierowanej do właścicieli lokali, do skrzynek pocztowych lub na podany przez właściciela adres e-mail. Doręczenie takie uznajemy za skuteczne.
  2. Z dokonania tej czynności należy sporządzić notatkę z datą i podpisem członka zarządu lub zarządcy.
  3. W dniu wrzucenia korespondencji do skrzynek należy poinformować o tym fakcie poprzez wywieszenie komunikatu na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych.

§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem przyjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za przesłanie komentarza!