Uchwała
nr 8/2011
właścicieli
lokali w nieruchomości Sadowa 1-7, 9-15 w Mokrym Dworze
w
sprawie: doręczania korespondencji zarządu i zarządcy do
właścicieli
Działając
na mocy uprawnień nadanych nam ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o
własności lokali, w celu ograniczenia kosztów przesyłek
pocztowych oraz usprawnienia odbioru przez właścicieli
korespondencji od zarządu, postanawiamy:
§
1
- Upoważniamy zarząd i zarządcę do doręczania korespondencji, kierowanej do właścicieli lokali, do skrzynek pocztowych lub na podany przez właściciela adres e-mail. Doręczenie takie uznajemy za skuteczne.
- Z dokonania tej czynności należy sporządzić notatkę z datą i podpisem członka zarządu lub zarządcy.
- W dniu wrzucenia korespondencji do skrzynek należy poinformować o tym fakcie poprzez wywieszenie komunikatu na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych.
§
2
Uchwała
wchodzi w życie z dniem przyjęcia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękujemy za przesłanie komentarza!