Szanowni Państwo,
zgodnie z upoważnieniem, zawartym w § 2 ust. 5 pkt 11 umowy o zarządzanie, 6 grudnia 2011 zawarłem umowę z biurem rachunkowym "Ad rem" s.c. we Wrocławiu. Zleciłem obsługę księgowo-podatkową wspólnoty "Mokry Dwór" (na mój koszt, w ramach wynagrodzenia zarządcy). Poniżej podaję kontakt w razie pytań o stan finansów, płatności, rozliczenia z poszczególnymi właścicielami, ewentualne zadłużenie właścicieli itp.:
Usługi Finansowo-Księgowe "AD REM" s.c. Anna Kępa, Mirosława Wąsik
Adres: 50-514 Wrocław, ul. Bpa. Bogedaina 8
tel. 717976685, fax 717976660, e-mail: ad_rem@o2.pl
Biuro "Ad rem" będzie otrzymywało wszystkie dokumenty księgowe (faktury, umowy zlecenia, rachunki itp.). Wyciągi bankowe - po zakończeniu miesiąca, po wygenerowaniu przez ING bank online. Aktualne informacje o stanie konta i bieżących płatnościach będę miał ja oraz członkowie zarządu - mamy dostęp do konta wspólnoty przez Internet i na bieżąco możemy sprawdzać operacje bankowe (wpłaty i wypłaty). Biuro rachunkowe takiego dostępu nie posiada.
W razie pytań o sprawy finansowe proszę o kontakt ze mną, członkami zarządu lub biurem "AD REM".
Z poważaniem
Kazimierz Kucharski
POSESJA Zarządca Nieruchomości
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękujemy za przesłanie komentarza!